Zakup specjalistycznego sprzętu medycznego dla istniejących oddziałów szpitalnych Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Sp. z o.o. w Radomiu

  • Numer postępowania DZP.341.43.2021
  • Typ postępowania Postępowanie unijne
  • Tryb udzielania zamówienia Przetarg nieograniczony

    Ogłoszenie

    Rodzaj zamówienia:
    Dostawy
    Data składania wniosków/ofert/opracowań studialnych:
    2021-10-27 10:00 (Pozostało: Minął termin składania wniosków / ofert)
    Data otwarcia ofert/opracowań studialnych:
    2021-10-27 10:30
    Czy Zamawiający zamierza zastosować aukcję elektroniczną:
    Nie
    Publikacja w strefie publicznej:
    2021-09-24
    Termin zakończenia postępowania:
    --
    Zaszyfrownanie (dodanie dokumentu lub zapisanie oferty)

    Nadaj dowolne, własne hasło, którym zostanie zaszyfrowana oferta oraz wszystkie załączone dokumenty.

    Uwaga! Zapamiętaj hasło - wymagane ono będzie przy ponownym złożeniu oferty oraz do jej podglądu.

    Jeżeli zapomniałeś hasła wycofaj i/lub usuń ofertę, co umożliwi Ci nadanie nowego hasła oraz ponowne wprowadzenie oferty do systemu.

    Tego hasła nie musisz podawać Zamawiającemu. Zamawiający do momentu otwarcia ofert nie ma wglądu do Twojej oferty.

    Opis:
    Wykonawca wypełnia JEDZ, tworząc dokument elektroniczny, korzystając z narzędzia ESPD. W przypadku wyboru tej opcji, Wykonawca nie musi załączać plików XML lub innych formatów. System automatycznie prześle wypełnione dane na Formularzu JEDZ do Platformy zakupowej Zamawiającego.
    Typ: *
    Załącznik: *

    Jednolity europejski dokument zamówienia (ESPD) jest oświadczeniem własnym na temat kondycji finansowej, zdolności i kompetencji przedsiębiorstwa na potrzeby postępowania
    o udzielenie zamówienia publicznego. Jest on dostępny we wszystkich językach UE i stosowany jako wstępny dowód spełnienia warunków wymaganych w procedurach udzielania
    zamówień publicznych w całej UE.

    Dzięki ESPD oferenci nie muszą już przedstawiać pełnej dokumentacji dowodowej i różnych formularzy stosowanych dotychczas w przetargach unijnych,
    co oznacza znaczne uproszczenie dostępu do potencjalnych zamówień transgranicznych.

    Od 18 kwietnia 2018 r. jednolity europejski dokument zamówienia jest przekazywany wyłącznie w formie elektronicznej. Kliknij w przycisk "Uzupełnij JEDZ"

    Pierwotne dokumenty zamówienia

    Nazwa Opis Data publikacji Rozmiar pliku
    Dane kontaktowe 2021-09-24 13:22 -
    icon Ogłoszenie o zamówieniu.pdf 2021-09-24 13:22 0.21 MB
    icon SWZ_43_2021.docx 2021-09-24 13:22 1.0 MB
    icon JEDZ_DZP.341.43.2021.xml 2021-09-24 13:22 0.01 MB

    Zmiana dokumentów zamówienia

    Nazwa Opis Data publikacji Rozmiar pliku
    icon Korespondencja z dnia 30.09.2021r..pdf 2021-09-30 13:56 0.5 MB
    icon Korespondencja z dnia 04.10.2021r..pdf 2021-10-04 14:23 0.08 MB
    icon Korespondencja z dnia 18.10.2021r..pdf 2021-10-18 14:30 0.8 MB

    Informacja o kwocie na sfinansowanie zamówienia

    Nazwa części Wartość brutto Data publikacji
    część 1 – Kolumna artroskopowa wraz z zestawem narzędzi 627 354,04 PLN
    część 2 – Klamra miednicy 26 600,01 PLN
    część 3 – Materace zmiennociśnieniowe 97 270,00 PLN
    część 4 – Wózek transportowy 56 000,00 PLN
    część 5 – Wózek zabiegowy 44 000,00 PLN
    część 6 – Polisomnograf kl. IV z nadzorem video 69 800,00 PLN

    Dokumenty udostępnione

    Nazwa Opis Data publikacji Rozmiar pliku
    icon Informacja z otwarcia ofert Informacje z otwarcia ofert 2021-10-27 11:05 -

    Informacje o wynikach

    Nazwa części Data publikacji
    Informacja o wynikach dotyczy części: 3 2021-11-15 13:57
    Informacja o wynikach dotyczy części: 1, 2, 4, 5, 6 2021-11-10 12:47

    Klucz tooltipa:

    # PL:

    # EN:

    Wyszukiwarka

    Wyszukiwarka kodów

      Numer Nazwa