Informatyzacja mazowieckiej służby zdrowia poprzez wsparcie funkcjonowania aptek szpitalnych

  • Numer postępowania DZP.341.63.2020
  • Typ postępowania Postępowanie PZP
  • Tryb udzielania zamówienia Przetarg nieograniczony

    Uwagi

    Składanie wniosków / ofert w postępowaniach odbywa się w formie określonej w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

    Termin składania ofert został zmieniony.

    W ogłoszeniu zaktualizowano termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału

    Ogłoszenie

    Rodzaj zamówienia:
    Usługi
    Szyfrowanie oferty:
    Tak
    Data składania wniosków/ofert/opracowań studialnych:
    2021-03-17 11:30 (Pozostało: Minął termin składania wniosków / ofert)
    Data otwarcia ofert/opracowań studialnych:
    2021-03-17 12:00
    Czy Zamawiający zamierza zastosować aukcję elektroniczną:
    Nie
    Publikacja w strefie publicznej:
    2020-12-18
    Termin zakończenia postępowania:
    --
    Zaszyfrownanie (dodanie dokumentu lub zapisanie oferty)

    Nadaj dowolne, własne hasło, którym zostanie zaszyfrowana oferta oraz wszystkie załączone dokumenty.

    Uwaga! Zapamiętaj hasło - wymagane ono będzie przy ponownym złożeniu oferty oraz do jej podglądu.

    Jeżeli zapomniałeś hasła wycofaj i/lub usuń ofertę, co umożliwi Ci nadanie nowego hasła oraz ponowne wprowadzenie oferty do systemu.

    Tego hasła nie musisz podawać Zamawiającemu. Zamawiający do momentu otwarcia ofert nie ma wglądu do Twojej oferty.

    Opis:
    Wykonawca wypełnia JEDZ, tworząc dokument elektroniczny, korzystając z narzędzia ESPD. W przypadku wyboru tej opcji, Wykonawca nie musi załączać plików XML lub innych formatów. System automatycznie prześle wypełnione dane na Formularzu JEDZ do Platformy zakupowej Zamawiającego.
    Typ: *
    Załącznik: *

    Jednolity europejski dokument zamówienia (ESPD) jest oświadczeniem własnym na temat kondycji finansowej, zdolności i kompetencji przedsiębiorstwa na potrzeby postępowania
    o udzielenie zamówienia publicznego. Jest on dostępny we wszystkich językach UE i stosowany jako wstępny dowód spełnienia warunków wymaganych w procedurach udzielania
    zamówień publicznych w całej UE.

    Dzięki ESPD oferenci nie muszą już przedstawiać pełnej dokumentacji dowodowej i różnych formularzy stosowanych dotychczas w przetargach unijnych,
    co oznacza znaczne uproszczenie dostępu do potencjalnych zamówień transgranicznych.

    Od 18 kwietnia 2018 r. jednolity europejski dokument zamówienia jest przekazywany wyłącznie w formie elektronicznej. Kliknij w przycisk "Uzupełnij JEDZ"

    Pierwotne dokumenty zamówienia

    Nazwa Opis Data publikacji Rozmiar pliku
    Dane kontaktowe 2020-12-18 10:18 -
    icon 1. SIWZ .doc 2020-12-18 10:19 331 KB
    icon 2. Zał. 1 do SIWZ - OPZ.docx 2020-12-18 10:19 77 KB
    icon 2.1 Warunki techniczne IT RADOM.docx 2020-12-18 10:19 107 KB
    icon 2.2 Opis Systemu - RADOM.docx 2020-12-18 10:19 156 KB
    icon 2.3 Integracja oprogramowania do pracowni cytostatyków Radom.docx 2020-12-18 10:19 192 KB
    icon 2.4 Dostawa oprogramowania dla pracowni cytostatycznej RADOM.docx 2020-12-18 10:19 67 KB
    icon 2.5 Apteka centralna - rzuty Radom.zip 2020-12-18 10:19 4.22 MB
    icon 2.6 Warunki techniczne IT – Bródno.docx 2020-12-18 10:19 89 KB
    icon 2.7 Atpeka centralna - Bródno.docx 2020-12-18 10:19 11.49 MB
    icon 2.8 Opis Systemu – Bródno.docx 2020-12-18 10:19 172 KB
    icon 2.9 Warunki techniczne IT – Ciechanów.docx 2020-12-18 10:19 89 KB
    icon 2.10 Opis Systemu – Ciechanów.docx 2020-12-18 10:19 173 KB
    icon 2.11 Apteka centralna - rzuty Ciechanów.jpg 2020-12-18 10:19 345 KB
    icon 2.12 Minimalny zakres integracji z HIS Część 1.docx 2020-12-18 10:19 63 KB
    icon 2.13 Komunikaty HL7 w AMMS, Część 1.pdf 2020-12-18 10:19 1.76 MB
    icon 2.14 Opis Systemu – STOCER v1.docx 2020-12-18 10:19 188 KB
    icon 2.15 Warunki techniczne IT STOCER.docx 2020-12-18 10:19 88 KB
    icon 2.15a Warunki techniczne IT STOCER.docx 2020-12-18 10:19 89 KB
    icon 2.16 Apteka centralna - rzuty, Stocer.zip 2020-12-18 10:19 979 KB
    icon 2.17 Minimalny zakres integracji z HIS - Stocer.docx 2020-12-18 10:19 63 KB
    icon 2.18 Opis interfejsu HL7 - STOCER.pdf 2020-12-18 10:19 1.94 MB
    icon 2.19 Wykaz - lodówki wózki, STOCER.xlsx 2020-12-18 10:19 9 KB
    icon 2.20 Integracja aplikacji CGM CLININET z sys. zew. STOCER.pdf 2020-12-18 10:19 773 KB
    icon 2.21 Opis Systemu – Siedlce i Rudka.docx 2020-12-18 10:19 141 KB
    icon 2.22 Warunki techniczne IT – RUDKA.docx 2020-12-18 10:19 92 KB
    icon 2.23 Warunki techniczne IT – Siedlce.docx 2020-12-18 10:19 103 KB
    icon 2.24 Wykaz - Lodowki Siedlce i Rudka.xlsx 2020-12-18 10:19 18 KB
    icon 2.25 Apteka centralna - rzuty, Siedlce, Rudka.pdf 2020-12-18 10:19 912 KB
    icon 2.26 Minimalny zakres integracji z HIS - Siedlce, Rudka.docx 2020-12-18 10:19 66 KB
    icon 2.27 Komunikaty HL7 w AMMS, Część 3.pdf 2020-12-18 10:19 1.76 MB
    icon 3. Zał. Nr 2 do SIWZ - Formularz Ofertowy.docx 2020-12-18 10:19 118 KB
    icon 4. Zał. 3 - Instrukcja JEDZ.docx 2020-12-18 10:19 59 KB
    icon 5. Zał. Nr 4 do SIWZ Oświadczenie.doc 2020-12-18 10:19 96 KB
    icon 6. Zał. 5 do SIWZ - Wykaz usług.doc 2020-12-18 10:19 105 KB
    icon 7. Zał. 6 do SIWZ - Wzór Umowy wraz z załącznikami.docx 2020-12-18 10:19 145 KB
    icon JEDZ_DZP.341.63.2020.xml JEDZ plik xml 2020-12-18 10:19 4 KB
    icon ogłoszenie o zamówieniu.pdf 2020-12-18 10:19 165 KB

    Zmiana dokumentów zamówienia

    Nazwa Opis Data publikacji Rozmiar pliku
    icon Zmiany 1 z dnia 21.12.2020-1.pdf 2020-12-21 13:48 137 KB
    icon Zmiana ogłoszenia z dnia 21.12.2020.pdf 2020-12-21 13:48 84 KB
    icon sprostowanie ogłoszenia z dnia 17.12.2020.pdf 2020-12-22 13:21 87 KB
    icon INFORMACJA O WPŁYNIĘCIU ODWOŁANIA.docx Informacja o wpłynięciu odwołania 2020-12-30 09:29 65 KB
    icon Quizit-odwołanie-Radom-DZP.341.63.2020-sig-sig-1.pdf Treść odwołania 2020-12-30 09:29 479 KB
    icon Zmiany do SIWZ 8.01.2021.docx 2021-01-11 13:10 86 KB
    icon Sprostowanie ogłoszenia z dnia 11.01.2021.pdf 2021-01-11 13:10 95 KB
    icon Pytania i odpowiedzi 19.01.2021.docx 2021-01-19 14:58 139 KB
    icon Zmiana terminu 27.01.2021.pdf 2021-01-27 11:40 126 KB
    icon Ogłoszenie z dna 27.01.2021-1.pdf 2021-01-27 11:40 81 KB
    icon Pytania i odpowiedzi 11.02.2021.docx Pytania i odpowiedzi z dnia 11.02.2021 2021-02-11 13:14 222 KB
    icon Dokumenty tekst jednolity na dzień 11.02.2021.zip Zmodyfikowane dokumenty zamówienia aktualne na dzień 11.02.2021r. 2021-02-11 13:14 2.45 MB
    icon 3. Zał. Nr 2 do SIWZ - Formularz Ofertowy.docx Zmodyfikowany załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz Ofertowy 2021-02-11 13:14 121 KB
    icon ENOTICES_DZPMSzS (external)-2021-020834-NF14-PL.pdf Zmiana treści ogłoszenia z dnia 11.02.2021r. 2021-02-11 13:14 95 KB
    icon Sprostowanie ogłoszenia.pdf 2021-02-17 14:06 95 KB
    icon Pytania i odpowiedzi 19.02.2021.docx 2021-02-19 12:33 82 KB
    icon 2.14 Opis Systemu STOCER - tekst jednolity na dzień 19.02.2021.docx 2021-02-19 12:33 191 KB
    icon zmiana ogłoszenia z dnia 19.02.2021.pdf 2021-02-19 12:33 81 KB
    icon INFORMACJA O WPŁYNIĘCIU ODWOŁANIA.docx 2021-02-23 11:37 65 KB
    icon ODWOŁANIE.pdf 2021-02-23 11:37 512 KB
    icon ZMIANY SIWZ 01.03.2021.docx 2021-03-01 08:39 83 KB
    icon Załącznik nr 28 do OPZ.zip 2021-03-01 08:39 10.26 MB
    icon zmiana ogłoszenia z dnia 01.03.2021.pdf 2021-03-01 08:39 81 KB
    icon ZMIANY SIWZ 09.03.2021.docx 2021-03-09 12:32 79 KB

    Informacja o kwocie na sfinansowanie zamówienia

    Numer części Nazwa części Wartość brutto Data publikacji
    1 Dostawa i wdrożenie systemu wspierającego funkcjonowania aptek szpitalnych dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistyczny, Mazowieckiego Szpitala Bródnowskiego w Warszawie i Szpitala w Ciechanowie 21 449 780,47 PLN
    2 Dostawa i wdrożenie systemu wspierającego funkcjonowania aptek szpitalnych dla Mazowieckiego Centrum Rehabilitacji „STOCER” sp. z o.o. 6 467 916,60 PLN
    3 Dostawa i wdrożenie systemu wspierającego funkcjonowania aptek szpitalnych dla Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Jana Pawła II w Siedlcach sp. z o.o. 9 609 363,00 PLN

    Dokumenty udostępnione

    Nazwa Opis Data publikacji Rozmiar pliku
    icon Informacja z otwarcia ofert Informacje z otwarcia ofert 2021-03-17 12:20 -
    icon Publiczna Sesja Otwarcia Ofert Publiczna Sesja Otwarcia Ofert 2021-03-17 12:20 -

    Informacje o wynikach

    Nazwa części Data publikacji
    Informacja o wynikach dotyczy części: 2 2021-06-16 12:06
    Informacja o wynikach dotyczy części: 3 2021-05-20 13:51
    Informacja o wynikach dotyczy części: 1 2021-03-18 11:08

    Klucz tooltipa:

    # PL:

    # EN:

    Wyszukiwarka

    Wyszukiwarka kodów

      Numer Nazwa